BVM BEHEER

bvm-vastgoed-logo

Contact

BVM BEHEER
Leopold Vanderkelenstraat 22
3012 Leuven
Tel.: 016/23.21.45

Klantbeoordelingen over BVM BEHEER

SyndicusKiezen voorzichtigheid !

Heel vaak komen de beoordelingen die u op Google Review vindt van HYPER "tevreden" en "ontevreden" klanten. Dus neem niet zomaar aan wat ze zeggen!

BVM Vastgoed
3.9
Gebaseerd op 89 beoordelingen
powered by Google
ingrid Hermansingrid Hermans
12:06 09 Oct 23
Veruit het beste makelaarskantoor. Met dank aan Clara Santos de Jesus. De service was top.
EtanEtan
20:20 29 Sep 23
Veruit de slechtste makelaar waar ik de afgelopen 20 jaar een appartement van heb gehuurd.- Toen ze mij de huurovereenkomst toestuurden, was de prijs hoger dan we hadden afgesproken (misschien dachten ze dat ik het niet zou merken omdat de overeenkomst in het Nederlands is), het IBAN waar de huur en borg naartoe moeten worden gestuurd, was verkeerd, en de overeenkomst was niet Niet ondertekend door de verhuurder. Ik moest dus tijd verspillen aan de telefoon met mijn bank door hen de verkeerde betaalgegevens door te geven, en ik moest tijd verspillen door BVM er herhaaldelijk aan te herinneren de huurovereenkomst te corrigeren.- Nadat ik BVM er herhaaldelijk aan had herinnerd mij de overeenkomst met handtekening van de verhuurder terug te sturen, stuurde BVM mij de overeenkomst terug met de naam van de verhuurder erop op een computer gedrukt en beweerde dat het een handtekening was.- Ze lieten me met al mijn bagage helemaal naar hun kantoor reizen - dat niet in de buurt van het appartement is - om de sleutels van het appartement op te halen, ook al wisten ze dat ik uit een ander land verhuisde en daarom tonnen zware bagage had.- Er zat roest op het toilet, veel lijm op de muur, blijkbaar afkomstig van het wandkleed van de vorige huurder, en stof op de vloer.- BVM beloofde dat het appartement volledig gemeubileerd zou zijn, maar a) probeerden ze weg te komen door niet eens een matras te verstrekken; b) er waren geen meubels - zelfs geen bed - tot twee dagen *na* ik er kwam wonen; c) in de overeenkomst staat dat het appartement zowel ‘beperkte kookfaciliteiten’ als ‘uitgeruste keuken’ heeft, maar die termen lijken niet echt te betekenen wat je zou denken dat ze betekenen, en d) in de overeenkomst stond dat ze een internetkabel zouden leveren , maar dat deden ze niet - ik moest ze erom blijven zeuren, net zoals ik heb moeten zeuren om al het andere dat ze moesten doen.- De verwarming werkt niet, en ze weigerden ernaar te komen kijken.- De deur van het gebouw gaat niet vanzelf dicht, dus hij heeft de hele nacht open gestaan ​​zodat inbrekers naar binnen konden komen. Ik heb ze een aantal dagen geleden gevraagd om de gebouwbeheerder het probleem te laten repareren, maar ik was natuurlijk mijn tijd aan het verspillen.- BVM heeft een enorm BVM-bord met de tekst 'Te Huur' op mijn raam achtergelaten, zelfs nadat ik er was komen wonen. Toen ik hen enkele dagen later eraan herinnerde het te verwijderen, vertelde BVM me dat als ik er last van had, ik het zelf kon verwijderen. (Ja, echt waar.) Toen ze zeiden dat ze het eindelijk zouden komen halen, deden ze dat niet. Dus liep ik door de bosjes en begon het BVM-bord uit mijn raam te halen, maar er bleven veel resten aan het raam plakken. Dus heb ik BVM opnieuw gevraagd om hun bord te verwijderen. Geen antwoord.Natuurlijk hebben ze zich hiervoor uitgebreid verontschuldigd, toch? Fout. In plaats daarvan vertelden ze me dat ik hen dankbaarder moest zijn. (Ja echt.)Patrice, Clara, allemaal - waarom zijn ze dit soort werk gaan doen als ze er geen interesse in hebben om dit soort werk daadwerkelijk te doen?
Lars GoedhuysLars Goedhuys
09:53 02 Jul 23
Chris LiekensChris Liekens
12:21 03 Apr 23
Wij vroegen online informatie over makelaars en kregen meteen reactie van Anke. Van bij het 1ste contact kon ze ons overtuigen om onze woning met BVM vastgoed te verkopen. Anke heeft dit zeer professioneel aangepakt. Ze is heel betrouwbaar en aangenaam in de omgang. Wij konden altijd bij haar terecht. Dank je wel Anke! Een absolute aanrader.
Victoria K.Victoria K.
19:50 07 Feb 23
5 sterren! Anke heeft me van A tot Z fantastisch begeleid bij mijn eerste grote aankoop.Een vlotte, professionele, maar vooral een zeer persoonlijke aanpak die ik iedereen kan aanraden!
Michael GeertsMichael Geerts
17:45 06 Feb 23
Woning gekocht te centrum Leuven met makelaar Anke. Vlotte communicatie, correcte informatie en zeer goede opvolging. Ik ben zeer tevreden en kan BVM zeker aanraden!
David VerhaegheDavid Verhaeghe
21:14 05 Oct 22
We hebben even getwijfeld of we ons huis niet zelf zouden verkopen maar we hebben geen seconde spijt gehad dat we met BVM in zee gegaan zijn.Anke heeft van dag 1 alles uiterst professioneel aangepakt, geen vraag was te veel, ze was steeds bereikbaar en naar potentiële kopers tot in de puntjes geïnformeerd. Een absolute meerwaarde!
Margo HabetsMargo Habets
11:54 26 Aug 20
We zijn erg tevreden over de professionele begeleiding bij de verkoop van ons appartement. Heel betrouwbaar en geen loze praatjes. Echt een aanrader. Bedankt Bart!
js_loader

BVM Beheer is een vastgoedbeheerbedrijf gevestigd in Leuven. Het bedrijf biedt een breed scala aan vastgoeddiensten aan, waaronder verhuur, verkoop, beheer en syndic. Het syndicgedeelte van BVM Beheer omvat het beheer van mede-eigendommen, zoals appartementsgebouwen en kantoorgebouwen. Het doel is om een efficiënt, transparant en professioneel beheer van de mede-eigendommen te garanderen, met aandacht voor de individuele behoeften van elke eigenaar.

Het team van BVM Beheer bestaat uit ervaren professionals die een uitgebreide kennis hebben van de vastgoedmarkt. Zij bieden een persoonlijke aanpak en werken nauw samen met de eigenaars van de mede-eigendommen om oplossingen op maat te bieden die voldoen aan de specifieke behoeften van elke mede-eigendom.

De diensten van BVM Beheer omvatten onder meer het administratief, financieel en technisch beheer van mede-eigendommen. Het administratief beheer omvat de organisatie van de algemene vergadering, het opstellen van de verslagen, het beheer van de correspondentie en het bijhouden van de documenten. Het financieel beheer omvat het opstellen van de begroting, het beheer van de bankrekeningen en het opstellen van de jaarrekening. Het technisch beheer omvat het onderhoud en de herstellingen van de gemeenschappelijke delen en het beheer van de energieprestaties van de mede-eigendommen.

BVM Beheer biedt ook advies en ondersteuning aan de eigenaars van de mede-eigendommen. Het bedrijf houdt zich op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving en de vastgoedmarkt en informeert de eigenaars van de mede-eigendommen over eventuele veranderingen die van invloed kunnen zijn op hun eigendommen.

In het kort biedt BVM Beheer dus een volledige service voor het beheer van mede-eigendommen, met een persoonlijke aanpak en een focus op de individuele behoeften van elke eigenaar.

Contacteer BVM BEHEER